sobota, 9 lutego 2019

3309 krawat, 3309 dzień, 9/02/19, IX rok

Dobry wieczór! Dziękuję za wsparcie na fejsbuku, ale zostawię dzisiaj kwestie powstania nowego potężnego ruchu politycznego, nad którym cały czas w zaciszu gabinetu pracuję (teraz myślę jaką pieśń wybrać na hymn naszego ugrupowania, może „Szła dzieweczka”?).
Dzisiejszy „krawat” chciałem przede wszystkim zadedykować Pani Joli, która nie czyta mnie na fejsbuku, ale czyta krawaty w blogu. A że niekiedy odnoszę się do dyskusji na fejsbuku, to bez znajomości wymiany poglądów na tym forum, trudno „wczuć się” kontekst, za co przepraszam, będę teraz bardziej uniwersalny.
A muszę również dodać, że Pani Jola nie tylko mnie  czyta, ale też je regularnie i ciekawie komentuje. Czytam te wpisy uważnie, i bardzo Pani Joli za lekturę i komentarze dziękuję. Dobranoc.

(krawat: Peacocks)

2 komentarze:

  1. Połowa przyjemności po mojej stronie :)
    Nie ma mnie na fb więc chyba jestem ułudą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zadedykowany krawat, jest piękny.

    OdpowiedzUsuń