środa, 21 listopada 2018

3228 krawat, 3228 dzień, 20/11/18, IX rok

Dobry wieczór! Dzisiaj rozstrzygnięto konkurs Historycznej Książki Roku 2018. Niestety, nie udało się wygrać. Zwycięzcą w „mojej” kategorii książki popularno-naukowej jest prof. Andrzej Chwalba z „Wielką Wojną Polaków”. W głosowaniu publiczności wygrał Wojciech Königsberg, autor „AK 75. Brawurowe Akcje Armii Krajowej”. Znakomitym Rywalom i Autorom gratuluję dzieł i nagród.
Z kuluarowych rozmów wiem, że w głosowaniu publiczności „Zima stulecia” otrzymała doskonały wynik i przegrała podobno o włos. Ale niezależnie od tego, ile głosów otrzymałem, chcę podziękować jeszcze raz Wszystkim za udział w głosowaniu i za cudowne wsparcie jakie otrzymałem. Ono jest dla mnie największą nagrodą. Dziękuję!
Także we wtorek na kieleckim Festiwalu Form Dokumentalnych NURT był prezentowany mój film „Dziwny rok 1968”. Niestety, nie mogłem być w tym terminie w Kielcach, ale osobom, które przybyły na pokaz mojego filmu serdecznie dziękuję.
Dobranoc.

(krawat: Duchamp)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz