wtorek, 27 marca 2018

2988 krawat, 2988 dzień, 26/03/18

Dobry wieczór! Piłkarze z różnych stron świata teraz grają, to taka nowa świecka tradycja. Ale to dobrze, bo redaktor Kołtoń w Polsacie może analizować każdy ruch Nawałki. Podziwiam red. Kołtonia, choć nie wiem, czy mnie te analizy interesują. Nigdy nie udało mi się wysłuchać ich do końca, wymiękam zaraz na początku (około 10 minuty, to trwa godzinami), ale inspirują mnie. Komentarze Kołtonia wyostrzają mój zmysł obserwacyjny. Zapewne dzięki temu zauważam atmosferę przedświąteczną. Widzę, że pod domem pojawiły się wolne miejsca parkingowe. Znak: święta za pasem. Ludzie odlatują do swoich gniazd. Dobranoc.

PS. Zapraszam do lektury mojego wywiadu z prof. Jerzym Eislerem o dziwnym roku 1968, który ukazał się w portalu Tygodnik.TVP.pl (jeśli chcą Państwo przeczytać, proszę kliknąć to zdanie).

(krawat: George, Looney Tunes © Warner Bros.)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz