sobota, 2 lutego 2019

3302 krawat, 3302 dzień, 2/02/19, IX rok

Dobry wieczór! Mam taką skrzynkę mejlową, z której nie wysyłam listów. Używam jej tylko do rejestrowania się w paru bezpiecznych i poważnych miejscach. Ona jest na portalu gazeta.pl. Wczoraj wieczorem postanowiłem do niej zajrzeć, bo dawno tego nie robiłem. Zajrzałem i ze zdumienia oczy przecieram, robią mi lustrację w rozporku: „Panie Grzegorzu, odnotowuję, że NIE PRZEDŁUŻYŁ Pan w 48h wzwodu średnio o 47 minut - penis 3x grubszy i większy o 6,5 cm od dziś 01.02.2019!*” Po tej w gruncie rzeczy smutnej dla mnie wiadomości, seria mejli od jakiegoś Cwanego Lisa, zaproszenia na walentynki i Wielkanoc w sanatorium. No, i list z zaproszeniem na bieg Piastów w Szklarskiej Porębie z bardzo tanią ofertą sztucznych zębów. Wiadomo, Piastowie to bardzo stara dynastia. Dobranoc.

*brzmienie jak w oryginale

(krawat: Classics)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz