niedziela, 16 września 2018

3162 krawat, 3162 dzień, 15/09/18, IX rok

Dobry wieczór!
Kilka dni temu pisałem o dwóch starszych paniach, bliźniaczkach, bardzo oryginalnie wyglądających. Jak mi wytłumaczono były to słynne panie: Lonia i Bronia. Dzisiaj widziałem jedną z nich. Wsiadła do autobusu. Nie wiem, czy to była Lonia czy Bronia, ale na pewno była bez broni. Trochę mnie zaniepokoiło, że jest tylko jedna. Ale jak zobaczyłem jej zadowoloną minę, to się uspokoiłem. Dobranoc.

Gdyby ktoś chciał obejrzeć mój film "Dziwny rok 1968" i miał czas wniedzielę, to serdecznie zapraszam o godz. 18.00 do Mokotowskiego Domu Kultury na ul. Łowickiej 21 w Warszawie, gdzie odbędzie się ten pokaz w ramach trwających od dziś II Dni Filmowych "Filmy Zapomniane, Filmy Zakazane". Zapraszam!
(godz. 18.00, 16.09.2018, niedziela. ul. Łowicka 21)

(krawat: Boots Fashion)


1 komentarz: