wtorek, 20 czerwca 2017

2606 krawat, 2606 dzień, 19/6/17

Dobry wieczór! Dzisiaj byłem na premierze książki „pewnej pani z telewizji”, czyli Ani Mentlewicz. „Pewna pani...*” tytuł jej pierwszej powieści, teraz napisała i wydała drugą pod tytułem „Zemsta na ekranie**”, przy okazji zapewniając mi lekturę na wakacje. Na promocji – jak zawsze przy takiej okazji – spotkałem mnóstwo znajomych, starych i jeszcze starszych, wśród których była nawet koleżanka co ze mną zrobiła teatr w niepamiętnych czasach.
Był też pies, pekińczyk, a raczej pewna zalotna pekinka, która natychmiast przyszła do mnie na pieszczoty. Znajomy właściciela tej pekinki obserwując mnie zasugerował mu, by wziął tego psa na ręce, co odebrałem jako sugestię, że mogę ukraść to zwierzę. Zresztą miał rację, bo jeśli chodzi o psy to byłbym zdolny do tego. Dobranoc.

*Anna Mentlewicz, „Pewna pani z telewizji”, wyd. Melanż, Warszawa 2016
**Anna Mentlewicz, „Zemsta na ekranie”, wyd. Melanż, Warszawa 2017

(krawat: Giorgio)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz