wtorek, 16 maja 2017

2571 krawat, 2571 dzień, 15/5/17

Dobry wieczór! Właśnie nocną porą mijałem parę... Mężczyzna kurczowo trzymał się ramienia kobiety ze znudzoną miną, która w drugiej dłoni dzierżyła złote balony w kształcie liter. To ostatni szał! Szyk mody. Francja-elegancja. Domyśliłem się, że te balonowe litery tworzą napis: STO LAT, choć w rzeczywistości najpierw był to LA TOST, potem STALOT, a kiedy zmienił się LAST TO właśnie ich mijałem. I wtedy z piskiem okiem zahamował samochód z podświetlanym szyldem w stylu radiowozowym: POGOTOWIE ZAMKOWE. Z auta wyskoczyła kobieta i popędziła do budynku poczty. Zatrzymałem się z nadzieją na sensację, że będą się włamywać na pocztę. Może otworzą placówkę na noc. Był NOC MUZEÓW, może być NOC POCZTY. W końcu poczta to jak muzeum. Niestety, przeżyłem zawód. Kobieta wracała trzymając w dłoni kilka banknotów, które wzięła z pocztowego bankomatu. Ludziom się zupełnie w głowach pomieszało. Z takimi kwalifikacjami po drobne z bankomatu!? Dobranoc.

(krawat: Mulberry)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz