wtorek, 8 marca 2016

2138 krawat, 2138 dzień, 8/3/16

Dobry wieczór! Za sprawą moich znajomych realnych i wirtualnych, że tak ujmę, spotkało mnie dzisiaj wiele dobrego i miłego. Z okazji urodzin dostałem dużo (nawet „bardzo wielkie dużo” – powiedziałbym) życzeń, ciepłych słów i gestów za które bardzo serdecznie dziękuję. Wzruszony jestem, choć tego nie możecie zobaczyć. Radują mnie Wasze słowa, a najbardziej raduje mnie, że jesteście tak bardzo różni. Wśród znajomych, którzy dzisiaj składali mi życzenia mam pełną panoramę poglądów, postaw, różnych dróg życiowych. Cieszy mnie to. To dobrze, że mam tak różnych znajomych, bo sam mam bardzo różne poglądy, znaczy różnię się ze sobą w wielu sprawach. Jestem wewnętrznie podzielony i ciągle toczę z samym sobą spore o rzeczy ważne i nieważne. Najgorsze, że czasami w pewnych sprawach mam diametralnie odmienne, skrajne poglądy i ciężko znaleźć mi ze sobą jakiś konsensus. Widzicie, już gadam ze sobą.
Jeszcze raz dziękuję za życzenia. Dobranoc.

(krawat: ID)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz