czwartek, 26 lipca 2018

3109 krawat, 3109 dzień, 25/07/18, IX rok

Dobry wieczór! Od pewnego czasu, to jest od kilku lat, z przyjemnością oglądam Tour de France, choć kolarstwo mnie nie interesuje. Dostałem nawet z tego powodu, czyli zainteresowania wyścigiem, oryginalną koszulkę promującą tę najsłynniejszą imprezę kolarską. Ale dlaczego oglądam skoro mnie to nie interesuje? Po pierwsze, bawią mnie komentarze sprawozdawców. Po drugie, cieszę się, że to nie ja się męczę podczas wyścigu. Po trzecie, kusi mnie, żeby kiedyś wdrapać się na jakiś górski odcinek i wzorem innym kibiców przebrać się w dziwaczny strój, na przykład kurczaka galijskiego, i tak ubranym biec obok dyszących kolarzy. I jeszcze wrzeszczeć im do ucha: Allez! Allez! Wiem, że tego nie zrobię, ale co zrobić jak to kusi. Dobranoc.


(krawat: MAI-TIE ....the ties that blind! – cotton/ bawełna)


1 komentarz: