środa, 29 marca 2017

2524 krawat, 2524 dzień, 29/3/17

Dobry wieczór! Mam dobre wiadomości. Była jakaś awaria tramwajów, dzień pieszego pasażera. Najpierw miałem nie wychodzić z wagonu, chciałem poprzez upór osobisty wymusić jej szybkie usunięcie, ale w końcu skorzystałem z okazji i ruszyłem piechotą. Do drodze zajrzałem do antykwariatu płytowego, gdzie odbyłem miłą rozmowę na tematy muzyczne i kolekcjonerskie. Pan antykwariusz poinformował, że wraca moda kasety magnetofonowe. Kupują je młodzi ludzie. Mam jeszcze gdzieś ukryte wielkie pudło kaset, więc mogę być znowu modny. Walkmana tylko nie mam. Ale jakaś dam radę. W końcu to kolejna moda retro, na którą się załapię nie czując się jeszcze retro (czytaj: żywa  skamielina). Dobranoc.

(krawat: Grand Jour)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz