wtorek, 7 marca 2017

2502 krawat, 2502 dzień, 7/3/17

Dobry wieczór! Na placu Narutowicza przechodziłem obok kościoła Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny parafii rzymskokatolickiej św. Jakuba Apostoła i zwróciłem uwagę na szereg inicjatyw gospodarczych, które ulokowały się wokół tego nabożnego miejsca. Najbardziej uwagę przyciąga przedsiębiorstwo „Galaxy. Dom Pogrzebowy”. Wrażenie robi też kilka wiszących wokół tablic reklamujących placówki Narodowego Funduszu Zdrowia. Przypominają o tym, że długą drogę wiecznej wędrówki, przynajmniej w ziemskim wymiarze tej podróży, można znacznie skrócić nadając jej szybką ścieżkę. Ostatnią tablicę dostrzegłem, kiedy zmieniały się światła na przejściu dla pieszych, a na przystanek podjeżdżał mój tramwaj. W ostatniej chwili przeczytałem nazwę firmy. „Perfect Moment”. Wygląda to – pomyślałem szybko zmierzając do tramwaju – na konsolidację usług. Dobranoc.

(krawat: Santi)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz