czwartek, 29 września 2016

2343 krawat, 2343 dzień, 29/9/16

Dobry wieczór! Surowa kara nałożona przez UEFA na Legię i mecz z Realem przy pustej widowni, to zwykła ludzka zawiść. Legia po prostu ma bardzo ładne stroje. Nawet podczas nieudanego meczu ze Sportingiem Lisbona (tylko dwie bramki) w tych czerwonych koszulkach i białych spodenkach wyglądali co najmniej jak jakiś Bayern czy Manchester United. Zawiść można zrozumieć, trudniej zaakceptować. Tak sobie rozmyślałem czekając na żonę w sklepie, kiedy minęły mnie dwie dziewczynki lat może 10 lub 11, lekko sepleniąc rozmawiały o swoim życiu uczuciowym. I wtedy usłyszałem: „Wiesz, ten Gzesiek to naprawdę...” Już myślałem, że moje imię na wymarciu, a tu proszę nawet młodzi amanci je mają. Dobranoc.


(krawat: Elico Santini, „Optometrist”)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz