czwartek, 25 sierpnia 2016

2308 krawat, 2308 dzień, 25/8/16

Dobry wieczór! Ja to mam szczęście, może w totka nie wygrywam, ale coś miłego mnie czasami spotyka. Choćby dzisiaj w drogerii dostałem „Multiniezbędnik”. Zainteresowałem się tylko co to jest, bo lubię fajne gadżety, pani od razu mi to dała. Uczciwie to mi się nie należało, bo trzeba zrobić wielkie zakupy, a ja akurat jakiś drobiazg kupiłem. Ale pani mi dała i powiedziała: – Znam pana.
Dostałem więc, bo znany jestem. Ten „Multiniezbędnik” to takie niemieckie urządzenie. Kawałek blaszki wielkości karty kredytowej. Mogę to używać jako śrubokręt (w kilku wariantach), otwieracz do kapsli, puszek i listów, stojak na telefon i jeszcze jest malutka miarka. Teraz wiem, że jak to będę miał przy sobie, to nie będę potrzebował żadnego z tych urządzeń. I o to chodzi. Dobranoc.

(krawat: Marks & Spencer)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz