piątek, 22 maja 2015

1848 krawat, 1848 dzień, 22/05/15

Dobry wieczór!
Zawiozłem rano do weterynarza to, co miałem zawieźć na badanie. Przyjęła mnie inna niż wczoraj pani doktor. Zachęcony opiniami na Facebooku po moim poprzednim wpisie o tym, że lepiej leczyć się u weterynarza niż lekarza, zasugerowałem pani doktor, że mogłaby się podjąć również leczenia ludzi, a z tych ludzi właśnie leczyć mnie. Na początek, tak dla zachęty, podałem niegroźne schorzenie, które mnie właśnie trapi i zaproponowałem wystawienie mi stosownej recepty.
- No, właściwie niby mogłabym - powiedziała pani doktor. - Ale czy miałabym podać, że jest pan 60-kilogramowym bernardynem..
W tym momencie wciągnąłem brzuch, automatycznie wyszczuplałem również jako człowiek, pani doktor jednak dokończyła: - .... czy otyłym mejnkunem?
Trudny wybór, więc nadal jestem człowiekiem.
Dobranoc.

(krawat: Yves Saint Laurent)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz