sobota, 29 listopada 2014

1674 krawat, 1674 dzień, 29/11/14

Dobry wieczór! Chyba się wyspałem, choć zaraz trzeba znowu się kłaść spać... A tydzień był ciekawy. Na przykład spotkałem człowieka, którego nie widziałem 25 lat. Poznałem go przy zbieraniu materiału do tekstu o piractwie muzycznym w Polsce. Tekst się nie ukazał, poza jakimiś drobiazgami, bo nikt wtedy nie chciał nawet zrozumieć tego problemu („Stary, o czym ty mówisz? Prawa producenta, żartujesz!?”). A temat był bardzo ciekawy. I jacy ciekawi ludzie tym piractwem się zajmowali... Człowiek, którego spotkałem był jednym z niewielu ludzi, którzy do problemu podchodzili według standardów światowych. Od jakiegoś czasu zostawił jednak show-biznes, bo i nie ma czegoś takiego w Polsce, i robi teraz interesy w Azji.
Z kolei wczoraj w Galerii Delfiny na zamkniętym pokazie widziałem film Jana Ledóchowskiego z Londynu „Wujowie i Inni” o dwóch kuzynach, Macieju i Kazimierzu Morawskich. Maciej Morawski był dziennikarzem Radia Wolna Europa, a Kazimierz Morawski szefował Chrześcijańskiemu Stowarzyszeniu Społecznemu, organizacji katolików koncesjonowanych przez komunistów. Film ciekawy, i dyskusja po nim również.
Kończę, bo już późno się robi... Dobranoc.

(krawat: De Luxe, Ortal Łódź)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz