piątek, 22 sierpnia 2014

1575 krawat, 1575 dzień, 22/08/14

Dzień dobry! Przy jakimś hotelu pod Central Parkiem natknąłem się na gwiazdy NBA. Wybaczcie, że ich nie rozpoznałem, ale nie pasjonuje mnie koszykówka. Reakcje młodych fanów pozwoliły mi jednak poznać skalę mojego szczęścia. Stamtąd szczęśliwy nieznanym wcześniej szczęściem szczęśliwie umknąłem do Publicznej Biblioteki Nowego Jorku (New York Public Library), gdzie spotkałem się z oryginalnymi zabawkami Krzysia Milne. Bohaterowie Kubusia Puchatka tym razem uczestniczyli w bardzo ciekawej wystawie „The ABC of It: Why Children's Books Matters”, którą poleciłbym przede wszystkim kustoszom polskich ekspozycji, bo ciekawą narrację można osiągnąć bardzo skromnymi i pozornie nieefektownymi środkami. Miłego dnia.

(krawat: Roy Robinson)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz