środa, 18 września 2013

1237 krawat, 1237 dzień, 18/09/13

Dzień dobry! Zwykle nie biorę udziału w ankietach. Po pierwsze, nie wierzę, że na coś wpływają. Po drugie, jak już poznam zadawane pytania to wiem, że na nic wpływać nie mogą. Wczoraj, być może z powodu ściany deszczu, zgodziłem się odpowiadać na pytania ankietera. Uznałem to za dobrą okazję, żeby wyrazić to, co myślę o reklamach telewizyjnych banku BNP Paribas, bo promocja tej instytucji była przedmiotem badania.
Powiedziałem więc, że reklamy, pokazujące kobiety demolujące kuchnie i łazienki po to, żeby oszukać partnera i zdobyć kredyt na remont, są niesprawiedliwe i szowinistyczne. Sugerują, że miejsce kobiet to wyłącznie pomieszczenia gospodarcze, a one same w tych reklamach są niezdolne do przekazania partnerom swoich oczekiwań, dlatego muszą dewastować mieszkania i kłamać.
Tak powiedziałem, a powtarzam, bo mam wrażenie, że ankieter nie notował. Miłego dnia.

z cyklu: Ludzie, których spotkałem

(krawat: Jacques Rousseau)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz