piątek, 23 listopada 2012

938 krawat, 938 dzień, 23/11/12

Dzień dobry! Stałem w kolejce do kasy w sklepie dla naszych elit. Kiedyś był tu teatr, teraz przeszliśmy na wyższy poziom rozwoju cywilizacyjnego, więc miejsce zaanektowała sieć Carrefour. Świadomy kulturowej wyższości, w oczekiwaniu na możliwość sprawdzenia, czy moja zdolność kredytowa pozwala dokonać zakupu mleka i papieru toaletowego, sięgnąłem po tygodnik Newsweek. Zwykle go nie kupuję. Nie stać mnie na taką rozrzutność. A i nie czytam tekstów, których pointę znam po lekturze tytułu. Na okładce twarz Kuby Wojewódzkiego, w środku jego wypracowanie „Kiedy myślę Polska”. Kiedy niektórzy myślą, że myślą to zawsze mnie jakoś to przeraża. Miłego dnia.

z cyklu: Media w cytatach

(krawat: Chaps - Ralph Lauren)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz