poniedziałek, 17 stycznia 2011

262 krawat, 262 dzień, 17/01/11


Dzień dobry! Tej zimy zazdrościłem Chińczykom, że pozamarzały im autostrady. Znaczy, że mają je w ogóle. Wczoraj z jednego z naszych programów telewizyjnych dowiedziałem się, że autostrady polskie są rekordowo drogie. A będą jeszcze droższe, bo zaczynają się remonty nawierzchni i nasypów części z nich. Specjalista powiedział, że zła jakość autostrad w Polsce jest spowodowana tym, iz są zbyt tanie. Krótko mówiąc: są za drogie, bo są za tanie. Miłego dnia.

(krawat: Christian Vendi)

PS. Dzisiaj są imieniny mojego syna Antka, więc krawat dedykuję jemu.

2 komentarze:

  1. Witaj Frankenstein,
    krawat w miły sposób zielono-wiosenny, chociaż mam nadzieję wciąż jeszcze na kawałek zimy w tej części roku.
    Mieszkając na stosunkowo małej wyspie, nie przejmuję się autostradami. Nie przejmuję się jazdą samochodem tym bardziej, że tego wynalazku nie posiadam.
    Wędrując w dowolnym kierunku zawsze trafiam na wodę, nawet rower jest mi niepotrzebny.
    Jak już jestem bardzo, to a bardzo leniwy korzystam z taksówki, co i tak wychodzi wyjątkowo tanio w porównaniu z własną bryką.

    Serdeczne pozdrowienia dla Antoniego, oby mu te rysunki nie uciekły z wiekiem.

    pozdrowienia
    Vislav

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    nie mam prawa jazdy. Lubię jak mnie kobiety wożą. Ale problem teoretycznie jest ciekawy i trudny do zrozumienia.
    W imieniu Antka dziękuję, to rysowanie to już prawie jego profesja, więc myślę, że mu nie przejdzie.

    pozdrowienia
    F

    OdpowiedzUsuń