sobota, 3 lipca 2010

64 dzień, 64 krawat, 3/07/10


Dzień dobry! Dzisiaj polecam klasykę:




Ciemno wszędzie, głucho wszędzie, Co to będzie, co to będzie.?

(...)



GUŚLARZ

To jest nad rozum człowieczy!

Pasterko! znasz tę osobę?

W tym są jakieś straszne rzeczy.

Po kim ty nosisz żałobę?

Wszak mąż i rodzina zdrowa?

Cóż to! nie mówisz i słowa?

Spojrzy, odezwij się przecię!

Czyś ty martwa, moje dziecię?

Czegoż uśmiechasz się, czego?

Co w nim widzisz wesołego?



CHÓR

Czego uśmiechasz się, czego?

Co w nim widzisz wesołego?





GUŚLARZ
Daj mnie stułę i gromnicę,
Zapalę, jeszcze poświęcę...
Próżno palę, próżno święcę,
Nie znika przeklęta dusza.
Weźcie pasterkę pod ręce,
Wyprowadźcie za kaplicę.

(...)



CHÓR

Czegoż oglądasz się? czego?

Co w nim widzisz powabnego?



GUŚLARZ

Przebóg, widmo kroku rusza!

Gdzie my z nią, on za nią wszędzie...

Co to będzie, co to będzie?



CHÓR


Gdzie my z nią, on za nią wszędzie.

Co to będzie, co to będzie?



Miłego i pięknego dnia.



(Dzisiaj: Mistrz Adam Mickiewicz i Dziady, cz. II w towarzystwie Walta Disneya.)
Krawat na życzenie Anielki, mojej starszej córki.




Facebook:



Ty, Andrzej Kowalski, Magda Zdort i Aneta Bogucka to lubicie.


Andrzej Kowalski Bardzo pięknie klasyka kreskówki i wieszcz. Jednak bardziej pasowali by Jaskiniowcy albo Simpsonowie bo tak się prymitywnie zachowujemy przed niedzielą jak by to było epokowe wydarzenie.
Mam nadzieję że nie.
Pewna interesująca dziewczyna nazwała mnie nawet łosiem(nie jest to komplement) nie odpowiedziałem tym samym tzn. jak się nazywa samica łosia, bo jest ładna dziewczyna nie łoś:).
Zachwycony nie byłem może więcej asertywności?
3 lipca o 11:10
Andrzej Łomanowski ‎"Nic nie będzie" - Krzysztof Kononowicz, też klasyka :-)
3 lipca o 11:11 · Andrzej Kowalski i Grzegorz Sieczkowski lubi to.
Andrzej Kowalski Miłego dnia wszystkim i tobie Grzesiu też:)
3 lipca o 11:11 · Grzegorz Sieczkowski to lubi.
Maja Anna Mierzejewska ‎...nic nie było, nic nie będzie.... buziaczki, Grzesiu:)
3 lipca o 13:13









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz