wtorek, 22 czerwca 2010

53 dzień, 53 krawat, 22/06/2010


Dzień dobry! Na spacerze z Kropką, przy zmiennym wietrze, myślałem o kierunku w jakim potoczy się sytuacja w Polsce. I zauważyłem, że sunia - jak zawsze - ciągnie mnie na południe. Świat kultury śródziemnomorskiej, to dobry kierunek. Kropka wie, ja wiem, ale czy Polska wie? Miłego dnia.


(krawat: Reine Seide)

Facebook:
Justyna Kobus, Błażej Torański, Kasia Pe, Beata Chmiel i Marcin Kowalczyk lubią to.
Anna Ciastoń O tak, ja też nie pogardzę południem! Mówiąc szczerze, ja od zawsze tam jestem, ale jakoś tu się zwizualizowałam.
Krawat królewski iście, zacny :-)
22 czerwca o 14:16 · Lubię to! ·
Andrzej Kowalski Ten krawacik gdzie nabyłeś? bon on nawet hinduską wyobraźnię przerasta:)
23 czerwca o 06:08

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz