poniedziałek, 14 czerwca 2010

45 dzień, 45 krawat, 14/06/10

Dzień dobry! Chmury ściągnęły na wieść, że wybieram się na posiedzenie Rady ds. Diety, Aktywności Fizycznej i Zdrowia przy Głównym Inspektorze Sanitarnym. Dzisiaj znowu zadamy cios tkance tłuszczowej. O! Już mi się rzeźbi sylwetka. Pogodnego dnia!

(krawat: Carnaval de Venise)

Facebook:
Ty, Julka Ambasadorka, Nati Ambasadorka, Elżbieta Smoleńska, Anna Ciastoń, Anna Sitek, Jacek Szatański i Justyna Kobus znajomych lubi to.
Grzegorz Sieczkowski Witaj Justyno, dawano Cię tu nie było! :)
14 czerwca o 08:32 · Lubię to! ·
Justyna Kobus Dzień bez krawatki Grzesia to dzień....niedorobiony! Miłego boksowania!:-)
14 czerwca o 08:32 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski Dzięki! Miłego dnia! :)
14 czerwca o 08:33 · Lubię to! ·
Justyna Kobus haaa straszliwie! Pisałam cała nic , i tak sobie wisze tu również...:-)
14 czerwca o 08:33 · Lubię to! ·
Anna Sitek Dzień dobry! Cudnego dnia!
14 czerwca o 09:15 · Lubię to! ·
Justyna Kobus Aniu witaj Słoneczko! Grzes zwiał na jakies posiedzenie w kwestii odtłuszczania narodu! :-)
14 czerwca o 09:16 · Lubię to! ·
Anna Sitek .... czyli będę wiedziała do kogo się zwrócić po porady ;)))
14 czerwca o 09:18 · Lubię to! ·
Mirek Usidus Uchwalcie wycofanie kilogramów z polskiego ciała ;)
14 czerwca o 09:19 · Lubię to! ·
Anna Sitek przydałoby się Mirku! tylko gorzej z działaniami władz wykonawczych w tej kwestii :))
14 czerwca o 09:20 · Lubię to! ·
Justyna Kobus Oj tak i zebym nie musiala sie wciaz odchudzac tylko jesc paczki bez kcalorii!
14 czerwca o 09:21 · Lubię to! ·
Anna Ciastoń Trzymaj się tkanko, nie daj się stłamsić! Nie daj się siłom reakcji! ;-)
14 czerwca o 10:17 · Lubię to! ·
Anna Sitek .. lobbing w kwestii tkanki tłuszczowej - ja chyba polubię politykę jeszcze ;))))))))))))
14 czerwca o 10:19 · Lubię to! ·
Justyna Kobus A cóż to za sabotaż tu uprawiamy? Ha??? Spisek producentów wysokokalorycznych trucizn??? :-)
14 czerwca o 10:20 · Lubię to! ·
Anna Ciastoń Jak widać nawet krawat może się przyczynić do szerokiej dyskusji nt.odchudzania ;-)
14 czerwca o 10:22 · Lubię to! ·
Justyna Kobus Aniu informacja nt, posiedzenia komisji odtłuszczającej jest...nad krawatem. :-)
14 czerwca o 10:23 · Lubię to! ·
Anna Ciastoń No ale przecież i tak wiadomo, że to tylko głos z off-u ;-) Tematem wiodącym jest od 45 dni krawat.
14 czerwca o 10:58 · Lubię to! ·
Justyna Kobus :-))) A krawat to nie offowy???
14 czerwca o 10:59 · Lubię to! ·
Anna Ciastoń Ten dzisiejszy... czy ja wiem...? Może z racji pogody trochę tak. Ale jako temat cały czas przecież wiodący jest ;-)
14 czerwca o 11:01 · Lubię to! ·
Justyna Kobus :-) MIłego dzionka , znikam z cudzej tablicy, bo sie tu rozpanoszyłam, kurczę. :-)
14 czerwca o 11:02 · Lubię to! ·
Anna Ciastoń Ups! Ja też chyba ;-)
Miłego także!
14 czerwca o 11:08 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski Witam! Dziękuję za wspaniałą debatę. Proszę się nie krępować. Serdecznie zapraszam :))
14 czerwca o 17:24 · Lubię to! ·
Justyna Kobus haha, czesc Grzesu! :-)
14 czerwca o 17:26 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski A teraz krótki raport. Toczy się w niezwykle trudnych warunkach wojna tłuszczowo-tłuszczowa. Ale są drobne zwycięstwa. Udało nam się opracować i przyjąć najnowszy, polski wariant tzw. piramidy żywienia oraz jego ostateczną formę graficzną (będzie przedstawiany trochę inaczej, bo trójkąta niektórzy nie potrafią przełożyć na sposób odżywiania. We wrześniu pewnie będzie to promować. Robiłem dzisiaj coś dla Polski.
14 czerwca o 17:34 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski Cześć! Jestem chwilę, będę wieczorem :) Ale fajna dyskusja była dziewczyny. Na razie:)
14 czerwca o 17:35 · Lubię to! ·
Justyna Kobus GRZEGORZ NA PREZYDENTA! ZBIERAMY 100 TYS, PODPISÓW! :-)
14 czerwca o 17:35 · Lubię to! ·
Andrzej Kowalski Kaloryferek już widać, krawacik jak zwykle extra:)
14 czerwca o 21:09 · Lubię to! ·
Andrzej Szczepanek Grzesiek. Tak sobie pomyślałam, ze skoro nie jesz mięsa to możesz mi oddać swoje kartki a ja je zamienię na wódkę. O!
14 czerwca o 22:03 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski niestety, już wódkę zamieniłem na buty, a buty na proszę do prania, który sprzedałem z zyskiem na bazarku :))
14 czerwca o 23:09 · Lubię to! ·
Andrzej Szczepanek Znowu się spóźniłem. Trzeba gnać do Pewexu albo Baltony.
Ha. Myślisz, że bonów na czarną nie ostawiłem se??? Ha!
15 czerwca o 00:39 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski Kupisz pod Peweksem w Alejach :))
15 czerwca o 00:53 · Lubię to! ·
Andrzej Szczepanek Przecież piszę, że mam. Całe 2$.
!.15 $ - Camus i jeszcze na fajki mi starczy!!!
15 czerwca o 01:09 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski ale na flaszkę już nie :))
15 czerwca o 01:10 · Lubię to! ·
Andrzej Szczepanek Jak nie. Koniak Camus a 0,7 - 1.15 $ i zostaje na 2 paczki Playersów !!!
15 czerwca o 01:12 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski myślałem, że wolisz 3/4 wyborowej
15 czerwca o 01:15 · Lubię to! ·
Andrzej Szczepanek Brawo! Też kosztuje 1.15 $. Ale kupię Camusa dla bajeru.
15 czerwca o 01:16 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski To pamiętaj koniaku nie pije się w szklankach i nie dolewa się do niej coli, ale kiełbasą możesz zagryzać
15 czerwca o 01:18 · Lubię to! ·
Andrzej Szczepanek Nie mam kiełbasy. Pysku mi zaiwanił. Ogórki zeżarł Niemczycho, z miesiąc temu gdy przysnąłem przy powielaczu.
Eeeeetam.
Polokoktą zapiję, Donaldem zażuję. Matka nie poczuje.
Brykam w sen aby czas szybciej zleciał.
Serwus
15 czerwca o 01:27 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski Z Donaldem ty uważaj.
15 czerwca o 09:14 · Lubię to! ·
Andrzej Szczepanek Ciiiiiiiiii. Donald żylasty ale ma wyśmienity szpik.
15 czerwca o 15:33 ·

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz