niedziela, 30 maja 2010

30 dzień, 30 krawat, 30 maj



Dzień dobry!



Jakie to miłe nie zrywać się rano. Wszystkie moje psy mają jedną wspaniałą cechę, śpią dopóki ja śpię. Nazywa się to symbiozą. Może dzisiaj nie mamy wymarzonej pogody, ale czasami trzeba się cieszyć z tego co się ma, an ie z tego co mogłoby być. Miłego dnia życzę wszystkim.
(krawat: Giorgio Rimaldi)

Facebook:
30 maja o 13:56
Andrzej Szczepanek, Justyna Kobus, Renata Wróbel i Kamil Niemira lubią to.
Renata Wróbel wszystkie moje psy w liczbie jedna z reguły śpią dużo dłużej niż ja i około południa muszę ją tarmosić żeby raczyła wstać i wyjść do ubikacji :)
30 maja o 14:16
Grzegorz Sieczkowski właściwie powinienem był powiedzieć moje sunie, zawsze miałem sunie, i zawsze w liczbie pojedynczej (teraz mi się nie chciało bawić w odmiany), choć w przyszłości planuję mieć równolegle dwa psy, znaczy sunie
30 maja o 14:21
Renata Wróbel u mnie też zawsze dziewuchy :)
30 maja o 14:31
Goya Junod A u mnie samczyk.
30 maja o 14:44
Renata Wróbel Przystojniak! - jeśli to on
30 maja o 14:45
Grzegorz Sieczkowski też go podziwiam od jakiegoś czasu
30 maja o 15:31
Goya Junod Tak to ON. Mój mały nygus ;)
30 maja o 15:36
Wojciech Garstka Dobra, dobra! Mój paskudnik tylko czycha na najlżejsze moje ranne poruszenie! Jest gotów wyjść na spacerek o każdej porze dnia i nocy!
30 maja o 17:21
Renata Wróbel nikt nie jest doskonały, nawet wśród psów zdarzają się jak widać bestie podstępne :)
30 maja o 17:24
Grzegorz Sieczkowski @GW: rozpieściłeś go, stąd ta czujność. Zresztą moja sunia dzieciństwo przeżyła tragiczne w lesie (teraz jak się pójdzie na jagody to wyżera wszystkie, bo kiedyś cierpiała głód). Wygodne życie to forma reparacji.
30 maja o 20:06

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz