poniedziałek, 30 marca 2020

3621 krawat, 3621 dzień, 29/03/20, X rok


Dobry wieczór! Zainspirowany rzadkością mojej grupy krwi szukam genetycznych korzeni, które pewnie są gdzieś na stepach Azji. Bardzo mi się podobała koncepcja, że jestem w prostej linii potomkiem Czyngis-chana, ale jeszcze bardziej ta, iż bezpośredni mój przodek za potworne fałszowanie zestrzelił trębacza z wieży Mariackiej. Ostatnio korzystając z przymusowego, acz dobrowolnego aresztu znowu zacząłem śledzić różne ludy. Właśnie gdzieś wyczytałem, że najczęściej moja grupa krwi występuje u przedstawicielu ludu Ajnu, więc popatrzyłem na zdjęcia jak ta grupa etniczna wygląda. I ewidentnie – szczególnie z zarostem – ma ajnoski wygląd. Moja żona z kolei twierdzi, że jestem Hunem, bo mam wrodzoną umiejętność działa bez planu. Po prostu siodłam konie i pędzę na zachód. Dobranoc.

(krawat: no name)


2 komentarze: