niedziela, 24 marca 2019

3352 krawat, 3352 dzień, 24/03/19, IX rok

Dobry wieczór! Ja tam w te spontaniczne manifestacje dzieci w obronie klimatu po prostu nie wierzę. Za dużo razy brałem udział w spontanicznych protestach młodzieży szkolnej. Już w podstawówce przeciw wojnie w Wietnamie protestowałem. Nawet kupiliśmy – jako szkoła – rower dla walczącego Wietnamu. Każda klasa się zrzuciła. Na akademię poparcia przyszedł przedstawiciel ambasady i mu ten dwukołowy wehikuł uroczyście wręczono. Tak mi koledzy opowiadali, bo mnie nie było. Czasami miałem kłopoty ze spontanicznymi poparciami, bo zabraniano mi w nich udziału. Nie wiem zupełnie dlaczego. Ale w liceum w pierwszej klasie to nakazano mi, żebym poszedł na pochód pierwszomajowy, bo bali się co będę robił jak nie pójdę. Jednak później to już woleli, żebym nie szedł. Raz jeden to dyrektorka upewniała się, czy na pewno nie będę. Tak więc w te spontaniczne manifestacje młodzieży szkolnej nie wierzę. Dobranoc.

(krawat: Diplomat)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz