czwartek, 13 września 2018

3160 krawat, 3160 dzień, 13/09/18, IX rok

Dobry wieczór! Widziałem kobietę z plemnikiem. Szedłem za nią. I właśnie jej partner przypominał mi plemnika. Był dość wysoki. Miał dużą głowę i fryzurę , która tę wielkość powiększała. Opadłe ramiona, dziwną sylwetkę. I w ogóle miałem wrażenie, że nie idzie, a pełznie. Ona zaś – nawet atrakcyjna – tuliła się do niego dość namiętnie, zważywszy na miejsce publiczne.
Miałem o nich nie pisać, bo to jednak to fizyczność jakiegoś człowieka. Może to wyglądać jakbym się z niego naśmiewał. A ja przecież znany jestem z wrażliwości i delikatności. Ale kiedy para zniknęła mi w drzwiach jakiegoś sklepu, wyłoniła się zeń moja znajoma i bez słów powitania rzekła do mnie: – Widziałeś ich? Ona tuliła się do plemnika!
Dobranoc.
(krawat: Da Vinci)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz