poniedziałek, 12 marca 2018

2974 krawat, 2974 dzień, 12/03/18

Dobry wieczór! Dzień był bardzo przyjemny, bo poświęciłem sporo czasu na to, żeby na Facebooku przeczytać i podziękować za wszystkie życzenia urodzinowe. Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem. Jeszcze raz Wszystkim dziękuję.
Tym wszystkim, którzy lubią czytać te moje „krawaty”, chciałem zadedykować utwór Joli Literskiej i Rafała Rękosiewicza „Małe rzeczy chłonę”. Ta piosenka najlepiej oddaje teraz to jak chcę żyć. Co ważne, kibicowałem nagrywaniu płyty, z której ten utwór pochodzi. Jolę i Rafała poznałem na facebooku, bardzo się polubiliśmy. Kiedy pracowali nad płytą „Małe rzeczy” dawali mi posłuchać wersje robocze utworów.
No, i chłonę małe rzeczy. W towarzystwie ludzi, których lubię. W Waszym towarzystwie. Dobranoc.

(krawat: Marks & Spencer)


1 komentarz: