piątek, 24 listopada 2017

2764 krawat, 2764 dzień, 23/11/17


Dobry wieczór! Ani wieczoru spokoju. Dzisiaj byłem i nie byłem (w jednym) na przyznaniu Nagrody Historycznej Książki Roku. Nie byłem, bo byłem na tzw. emisji. A byłem, bo jak się skończyła transmisja telewizyjna to zszedłem oficjalnie na część nieoficjalną. W czasie transmisji dostrzegłem wśród siedzących na sali gości mecenasa Andrzeja Rogóyskiego. Był on podczas strajków studenckich w 1981 roku szefem naszego NZS-u i komitetu strajkowego, w którym ja odpowiadałem za bezpieczeństwo. Tak więc moje zejście miało wymiar historyczny. i z Andrzejem pogadaliśmy sobie jak świadek historii ze świadkiem historii („Co u ciebie słychać?” i takie tam). W pewnym momencie spytałem go, czy ma z kimś kontakt. – A wiesz tu jest Mirka – on na to. I przyprowadził Mirkę Leszczyńską, z którą teraz w radiu pracuje, a na strajku ona robiła nam biuletyn. Najważniejsze to zadać dobre pytanie. Dobranoc.

(krawat: Thai Silk)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz