sobota, 14 października 2017

2723 krawat, 2723 dzień, 13/10/17





Dobry wieczór! Przeżyłem kolejny piątek trzynastego, co dostrzegłem dopiero przed chwilą. Znaczy dostrzegłem, że miał to być feralny piątek, a nie że przeżyłem. Ponieważ przeżyłem to zauważyłem, że był taki dzień, choć oczywiście nie miałem świadomości co przeżywam, ani też nawet gdybym miał tę świadomość to nię miałoby najmniejszego wpływu na to jak to przeżywam. Krótko mówiąc, nie emocjonuję się piątkami trzynastego, choć w jakimś stopniu jestem przesądny. Zauważyłem na przykład, że czarne koty dziwnie się zachowują na mój widok. Jakby nie chciały, żebym przeciął im drogę. Mam tez wrażenie, że kiedy je mijam to spluwają przez lewe ramię. Ale może tylko tak mi się zdaje... Dobranoc.



(krawat: Ralph Marlin, „GUITAR II”, Photo by Dale Stenton Studios. Guitars courtesy: Uncle Bob's Music Center; Mainstream Records; Crown Music and Jackson Guitars, © Ralph Marlin & Co.)


1 komentarz: