środa, 10 maja 2017

2565 krawat, 2565 dzień, 9/5/17

Dobry wieczór! Na poczcie tradycyjna kolejka. Każdy czeka aż wyświetli się jego numerek. W pewnym momencie wchodzi kobieta, z automatu bierze bilet, przygląda się mu uważnie, następne podchodzi do pracowniczki poczty i stanowczo oświadcza: – Proszę pani, ja sie na to nie zgadzam. To skandal! Jestem 121!
– Nie, proszę pani, piętnasta w kolejności. Proszę tu spojrzeć uważnie...
– Ja na nic nie będę patrzyła! Jak wół jest: STO – DWADZIEŚCIA – JEDEN!
– Proszę, pani taki mamy system...
– Ja się na ten system nie zgadzam!
– ... ten system wystawia najpierw numerki do 99, a potem...
– Żądam zmiany systemu!
– To nie zależy ode mnie.
– Proszę pani, ja tu przyszłam z awizo. Ja mam tylko jeden list do odebrania. Proszę mnie obsłużyć po za kolejnością!
(Kontrrewolucyjne głosy z kolejki): – My wszyscy mamy awizo i listy do odebrania.
Każda rewolucja zaczyna się od żądania zmiany systemu, a kończy na prywatnych przywilejach. Dobranoc.

(Michelsons of London)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz