sobota, 4 marca 2017

2498 krawat, 2498 dzień, 3/3/17


Dobry wieczór! Życie się składa z drobnych rzeczy. Pani w poprawkach krawieckich, do której od czasu do czasu coś drobnego przynoszę do naprawy, nie chciała ode mnie pieniędzy za zaszycie dziury w kieszeni marynarki. Potem towarzyszyłem siostrzeńcowi przy zamówieniu garnituru u Zaremby. To stara warszawska firma. Siostrzeniec z wizyty zadowolony. Na pożegnanie dostałem miły upominek. Krawat do mojej kolekcji. Któregoś dnia się tutaj pojawi, na razie jest zdjęcie z pudełka, w które był zapakowany. A na koniec dnia dowiaduję się, że cytuje mnie pan Mirosław Ryszard Makowski, historyk ludzi nieważnych i autor „Państwo Nikt.”. I cytuje moją książkę, której nie ma, znaczy jest, ale jeszcze nie jest wydrukowana. Tylko ludzie nieważni mogą dostrzegać rzeczy ważne, więc „małe rzeczy chłonę”, jak śpiewa Jola Literska. Dobranoc.


(krawat: Walt Disney World, Disneyland Resort)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz