sobota, 12 listopada 2016

2387 krawat, 2387 dzień, 12/11/16

Dobry wieczór! Z Cyzią i Pchełką często mijamy na Marszałkowskiej 2 przy Placu Unii Lubelskiej siedzibę kanapy znanej jako Partia Demokratyczna (demokraci.pl). Kiedyś w tej kamienicy był słynny lokal „Pod Dwójką”, można było się w nim dobrze zabawić, jest więc co wspominać. Kultowe miejsce padło jako jedna z niezliczonych i niepotrzebnych ofiar transformacji ustrojowych. Dzisiaj dowiedziałem się, że ta kanapa (demokraci.pl) zjednoczyła się z jakimiś czterema posłami i powołała europejską unię demokratów.
Po powrocie ze spaceru i nakarmieniu psów usiadłem z nimi na mojej kanapie. Psiny rozparły się wygodnie na poduszkach leżących przy obu oparciach naszego siedzisko-legowiska. Dla mnie zostało miejsce po środku, więc wyciągnąłem nogi i oparłem je na fotelu. – Cyziu, Pchełko nasza kanapa tej nie będzie dalej jakąś banalną kanapą. Od dzisiaj powołujemy Światową... Nie! To za mało! Nie możemy się ograniczać! Powołujemy Wszechświatowy Związek Wolnych i Demo(n)kratycznych Stworzeń oraz Innych Istot!
Moje oświadczenie zostało przyjęte przez aklamację. Cyzia lekko uniosła głowę, Pchełka wyciągnęła się jeszcze bardziej na poduszce. Dzisiejszy dzień przechodzi do historii. W okolicach Placu Unii Lubelskiej (jakież to symboliczne!) powstały dwie siły, które odmienią oblicze świata. Tego świata. Dobranoc.

(krawat: no name)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz