czwartek, 20 października 2016

2364 krawat, 2364 dzień, 20/10/16

Dobry wieczór! Wczoraj była dziesiąta rocznica śmierci mojej mamy, ale dopiero dzisiaj jakoś mnie wzięło na wspomnienia. Cały dzień przypominają mi się różne sytuacje z nią i z ojcem. Trudno się skupić, bo to historie miłe i wzruszające. Ciekawe, że kiedy o nich pomyślę to w pierwszej chwili widzę ludzi młodych, takich najmłodszych jakich mogę pamiętać. Dopiero później widzę ich odpowiednio do historii, do zdarzenia, które mi się przypomina. Ale ten pierwszy obraz jest najważniejszy. Pewnie są na to jakieś mądre wytłumaczenia, że np. rodzice dla małych dzieci to cały świat. Zresztą nieważne jak to wyjaśniają i zupełnie mi niepotrzebne. Ważne, że moje wspomnienie miło się zaczyna. Dobranoc.

(krawat: G.O.L. International Boys Fashion)


2 komentarze:

  1. Zazdroszczę tych wspomnień... dobranoc
    PS. muzykalny kubizm na tym krawacie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeżyłam szok, kiedy wspominając jakąś sytuację z mamą, zdałam sobie sprawę, że była wtedy młodsza niż ja w chwili wspomnień. Dlaczego ludzie których kochamy najbardziej na świecie tak szybko odchodzą.

    OdpowiedzUsuń