poniedziałek, 23 listopada 2015

2031 krawat, 2031 dzień, 22/11/15

Dobry wieczór! Nie ratowałem ani świata, ani Polski, ale za to miałem bardzo miły i aktywny weekend, który spędziłem razem z córką na warsztatach animacji poklatkowej w Polin (Muzeum Historii Żydów Polskich). Robiliśmy w trzech grupach animacje o tożsamości. Grupa, w której ja uczestniczyłem zrobiła filmik o zmianie ról. Córka uczestniczyła w robieniu filmiku o migracjach. Jak będzie zmontowany to pokażę. Poza tym warsztaty prowadziły dwie przemiłe panie: Ania Majewska i Magda Bryll. a że świat jest mały to spotkałem znajomych i znajomych znajomych. Nawet na warsztatach o baśniach w sali obok był kolega z czasów studiów na ATK. Dzisiejszy krawat trochę nawiązuje do tego co robiłem na warsztatach. Dobranoc.



(krawat: no name, ręcznie malowane)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz