niedziela, 31 sierpnia 2014

1584 krawat, 1584 dzień, 31/08/14

Dzień dobry! W dniu rocznicy Porozumień Sierpniowych i w przededniu amerykańskiego Święta Pracy (Labor Day) ogłaszam konkurs. Oni mają taki zwyczaj, że na przykład na to święto dają zniżki w sklepach, a stan nie nalicza niektórych podatków. Ponieważ nam nasi dokładają podatki to ja coś dam zwycięzcy konkursu. Nagrodą będzie moja książka (tytuł dostosuję do zwycięzcy).
Trzeba zgadnąć w jakim dzisiaj jestem krawacie. Wygra osoba będąca najbliżej prawdy. Wynik podam w najbliższą sobotę, wtedy też zamieszczę w tym miejscu (tj. w blogu) zdjęcie z krawatem, którym dzisiaj mam na sobie.

Uwaga! Achtung! Wnimanie! Proszę nie sugerować się dzisiejszym zdjęciem. Ono jest jak obietnice wyborcze polityków, jest kompletną fikcją. Ma Was wprowadzić w błąd.

Regulamin
1. W konkursie nie mogą brać udziału politycy i pracownicy administracji państwowej (w tym ZUS, urzędów skarbowych oraz sędziowie i prokuratorzy). Mogą brać udział pracownicy służb mundurowych.
2. Wszystkie decyzje podejmuję osobiście według własnego widzimisię.
3. Są to decyzje jedynie słuszne.

Komunikat z dnia 7 września 2014 roku.

W związku konkursem ogłoszonym w dniu 31 sierpnia 2014 roku informuję, że nikt nie wygrał. Postanowiłem jednak przyznać dwie równorzędne nagrody ob. Rakowieckiemu Jackowi (za złośliowość) i ob. Morski Ssak (za dobre chęci). Nagrodzeni Obywatele proszę się zgłosić po odbiór nagród.

Prawdziwy krawat nr 1584 z 31 sierpnia 2014 roku wyglądał tak:

(krawat: Marks & Spencr)

I

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz