środa, 20 sierpnia 2014

1573 krawat, 1573 dzień, 20/08/14

Dzień dobry! Ameryka przywitała mnie plakatem najbardziej poszukiwanej postaci. „Wanted Alive!” głosiło ogłoszenie i było na nim zdjęcie jakiegoś chińskiego kraba. Nawet chciałem zrobić zdjęcie plakatu, ale miny przedstawicielek amerykańskiego urzędu celnego mocno mnie zniechęciły do tego pomysłu. Uznałem, że lepiej nie pomagać im w poszukiwaniach małego chińczyka. Pierwszym prawdziwym nowojorczykiem był prawdziwy somalijczyk, kierowca taksówki, który miał znajomość topografii miasta zbliżoną do mojej. W ten sposób udało mi się poznać kawałek pięknego miasta, i odnaleźć pewne podobieństwo do Warszawy. Zewsząd widać Empire State Building, jak nasz Pałac Kultury. Miłego dnia.

(krawat: Copperstone)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz