niedziela, 17 czerwca 2012

779 krawat, 779 dzień, 17/06/12

Dzień dobry! Piękne zachowanie irlandzkich kibiców jest już światowym hitem, a UEFA apeluje o sportową atmosferę. Zdziwiło mnie więc kiedy zobaczyłem, że UEFA zdejmuje z serwisu YouTube fragmenty oficjalnej transmisji meczu Hiszpania - Irlandia (4:O) z tą wspaniałą reakcją kibiców. Pomyślałem, znajdę to na oficjalnej stronie Federacji. Pamiętałem bowiem Puchar Świata 2011 w rugby, wtedy na oficjalnej stronie tamtych rozgrywek kibice mogli obejrzeć wszystkie rozegrane wcześniej mecze.
Niestety, myliłem się. Na oficjalnej stronie są, i nawet za darmo, jakieś nic nie znaczące migawki z Euro 2012. Za 2 euro można kupić sobie jakiś mecz z klubowych pucharów.
Teraz tak myślę, większość piosenek śpiewanych przez kibiców piłkarskich to przeróbki znanych melodii, nadszedł czas, by przedsiębiorstwa handlowe UEFA i FIFA pobierały za to solidne opłaty. Dla podtrzymania ducha sportowej rywalizacji.
Miłego dnia.

(krawat: Looney Tunes)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz