piątek, 31 grudnia 2010

245 krawat, 245 dzień, 31/12/10


Dzień dobry! Krawat do pidżamy? Dlaczego nie. Skoro w planach mamy pyjama party. W takiej sytuacji krawat wydaje się być jak najbardziej na miejscu. A może w Sylwestra krawat tylko do garnituru? A może połączyć dwie wersje stroju? Najpierw być w garniturze z krawatem, a potem w piżamie. Co zrobić? A Wy jak sądzicie? Zapraszam do ankiety i zasugerowania, która wersja jest lepsza. Jak widać nie obejdzie się bez Waszego wsparcia.
Ankieta w prawym górnym rogu bloga. Zapraszam do głosowania. Dziękuję. Miłego dnia.

(krawat: n.e. Fashion Norderney)

Szczęśliwego Nowego Roku! Happy New Year! Šťastný Nový rok! Bonne Année! Feliz año nuevo! Felix sit annus novus! Glückliches Neues Jahr! Feliz ano novo! Chúc Mừng Năm Mới! Felice Anno Nuovo! С Новым Годом! Χρόνια Πολλά ! سنة ميلادية مباركة! 新年快乐! 明けましておめでとうございます ! 새해 복 많이 받으세요! . שנה טובה!

PS. Nie mam specjalnego nabożeństwa do zabaw sylwestrowych. Nie darzę ich szczególnym kultem. Pewnie to wynika z tego, że w życiu wybawiłem się za kilka osób, więc mogę teraz czasami robić za smętnego ponuraka, który pragnie spędzić czas w zaciszu domowego ogniska (moja żona i tak w to nie uwierzy).
Z drugiej strony doświadczenie mi mówi, że najlepsze zabawy to takie, których się nie planuje. Kiedyś na przykład trafiłem na wesele, na którym nikogo nie znałem, nie byłem zaproszony, nie byłem nawet osobą towarzyszącą. Przechodziłem obok, ktoś wyszedł na papierosa i zagadał do mnie, a potem to mi dziękowali, że im imprezę rozkręciłem. Stare dzieje...


3 komentarze:

  1. Witaj Frankenstein!

    Przede wszystkim chciałbym powiedzieć, że jest mi niezmiernie miło kontynuować tę (tylko niestety) wirtualną znajomość. Z przyjemnością zaglądam do twojego bloga i mam nadzieje na kolejne krawaty na kolejne dni w nadchodzącym 2011.

    Nie mam piżamy - niestety wełnianych nie spotkałem. Nawet ze znalezieniem cienkich wełnianych koszul mam problem.

    Jako prawdziwy włóczęga i koczownik sypiam w swetrze zimową porą.

    Co Twojego PS. - mógłbym spokojnie, bez żadnej zmiany zawartości, dopisać swoje inicjały.

    Życzę Tobie, Czytelnikom i Współkomentatorom tego bloga wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku 2011 wszystkiego najlepszego.

    Serdecznie pozdrawiam
    Vislav

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku!

    Trochę szkoda, że osoba z takim potencjałem do rozkręcania imprez zostanie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Russian Sphinx: Szczęśliwego Nowego Roku! Ach, nie zawsze można balować :)) Ach, tajemniczy Sfinksie sam wiesz dobrze, że czasami trzeba stanąć z boku. Również podczas balowego korowodu
    @Witaj Vislav, powiem krótko: też żałuję, że nasza znajomość ma charakter jedynie wirtualny i dodam; na razie. Z nadzieją, że nadejdzie czas, kiedy stanie się bardziej realne. Obiecuję i nowe krawaty, i być może nowe przemyślenia. A pod Twoimi życzeniami podpisuję się całym swoimi skromnym sercem.

    OdpowiedzUsuń