czwartek, 17 czerwca 2010

48 dzień, 48 krawat, 17/06/10

Dzień dobry! Jeszcze kilka dni temu cała Polska składała się z ekspertów od lotnictwa, procedur cywilnych i wojskowych, nawigacji i meteorologii lotniczej. Teraz widzę, że wszyscy są ekspertami medycyny, organizacji służby zdrowia i ubezpieczeń zdrowotnych. Z jednej strony czuję się przy nich taki niedouczony, a z drugiej coraz bardziej boję się pójść do lekarza. Chyba odwołam wizytę.
Dużo zdrowia życzę wszystkim!
(krawat: Kenzo)

Facebook:
Aneta Bogucka, Lucyna Mouchtahi, Goya Junod i Aneta Wiśniewska lubią to.
Monika Matejewska przyda sie !!! Dziekuje serdecznie ! Wzajemnie !
17 czerwca o 09:03 · Lubię to! ·
Anna Sitek Dzień dobry! mnie coraz bardziej wydaje się pewnym że jestem kompletnie niedouczona.. baaa nawet intelekt zdaje się szwankować ;)
Duuużo zdrówka Grześku i udanego dnia w otoczeniu fachowców.. albo ludzi normalnych nie zniszczonych przerostem ambicji i formy nad treścią ;)) ♥
17 czerwca o 09:07 · Lubię to! ·
Justyna Kobus Aż mnie zołądek rozbolał z wrażenia....:-((
17 czerwca o 09:50 · Lubię to! ·
Albert Ambroziewicz proszę nie zapominać o 40 mln fachowców od piłki nożnej, którzy, kolejny raz, nie potrafili wyłonić nawet jedenastu "sprawiedliwych"
17 czerwca o 14:32 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski widzę, że części FB mi w ogóle nie uwzględnił na stronie, w razie czego informuję, że nie było mnie cały dzień i niczego tu nie kasowałem:((
17 czerwca o 18:58 · Lubię to! ·
Andrzej Kowalski Ja też byłem ekspertem od wszystkiego a teraz mam to w dupie robię swoje i jest dobrze
17 czerwca o 20:28 · Lubię to! ·
Grzegorz Sieczkowski FB mi dzisiaj wariuje, nie wiem co się z nim dzieje
17 czerwca o 22:45 · Lubię to! ·
Justyna Kobus Grzesiu mnie juz od kilku dni
17 czerwca o 22:47 ·

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz