piątek, 21 maja 2010

21 dzień, 21 krawat, 21 maj



Witam wszystkich z nadzieją patrząc na słońce i z niepokojem na wodę. Życzę suchej stopy. Ludzie są najważniejsi, ale też spać nie mogłem myśląc o warszawskim ZOO, którego jestem wielkim fanem. Jeśli będzie trzeba wezmę nawet żubra do domu.
(krawat: Kenzo)

Facebook:
Aneta Wiśniewska lubi to.
Maciej Gawlikowski Tylko bardzo Cię proszę, żebys nie wyprawiał z nim takich brewerii jak Jarosłąw Kaczyński.
To nie przystoi.
21 maja o 09:07 ·
Renata Wróbel @GS ja akurat za ogrodami zoologicznymi w tradycyjnym kształcie - klatki,wybiegi - nie przepadam. jest w nich jakiś smutek. ale jak trzeba będzie to mogę coś wziąć, no może nie żubra. byle się toto dogadało z terierem...
21 maja o 10:24 ·
Goya Junod Ludzie są najważniejsi? Za każdym razem, kiedy to słyszę, coś się we mnie buntuje. Patrzę na swojego psa i myślę ze zgrozą, dla jak wielu "najważniejszych ludzi" jego życie jest gówno warte.
Ech, może za 500 lat zmieni się choć trochę stosunek do zwierząt. Może choć ociupinę lepiej będą traktowane. MOŻE...
21 maja o 11:15 ·
Goya Junod PS. Przypominają mi się też słowa Bartoszewskiego, którego naprawdę uważałam za człowieka nie najgorszego intelektu, z takim bagażem życiowym... Kpił sobie z Kaczyńskiego, że "hoduje zwierzątko futerkowe". Ręce mi opadły. Wszystko mi opadło. Jednak, gdyby to miały być kryteria wyboru prezydenta, bez wahania zagłosowałabym na Jarosława, bo zdecydowanie wolę, singla miłującego koty, niż buhaja z dubeltówką.
Brak słów.
21 maja o 11:22 ·
Edyta Karczmarska kto zwierzaka do domu musi sie spieszyć. dzis rano dyrektor ZOO ogłosił, że wiele pań zostawia klucze do pustych mieszkań, w których można ulokować zagrożone zwierzęta. I tu uwaga, na pierwszy rzut trzeba będzie przenieść geparda i wilki grzywiaste :)
A tak na poważnie, to ponoć zgłosiło się wiele osób, ale na razie nie chcą niczyjej pomocy bo zapach obcych ludzi może dodatkowo niepokoić zwierzęta
21 maja o 12:21 ·
Maciej Gawlikowski Zapach ludzi może pobudzić ich apetyt :-)
21 maja o 12:29 ·
Grzegorz Sieczkowski @MG: żadnych brewerii, apetyt też mam nie najgorszy.
@RW: źle patrzy zoo nie jest dla ludzi, jest dla zwierząt. One widzą jakimi idiotami można pozostać osiągając pozornie wyższy poziom ewolucyjne. Ostatnio jak byłem to goryl załamał się patrząc na kolejną wycieczkę kretynów.
21 maja o 16:51 ·
Grzegorz Sieczkowski @GJ: rozumiem cię pies jest człowiekiem, wiem o tym dobrze. Myśliwym mówię precz!
EK: geparda mieć, boże mój. Kiedyś o mały włos nie pracowałem w zoo, po drodze postanowiłem jednak zobaczyć inne miejsce do pracy... to bardzo długa i barwa opowieść, która zmieniła bieg mojego życia.
Chyba wolałbym tygrysa, bardzo lubię tygrysy (może mój pies mniej), poprzednia moja sunia była mieszanką doga i wilczarza i wyglądała jak lwica, tak lwica też być może.
21 maja o 16:55 ·
Renata Wróbel @GS może o to chodzi, że zoo jest dla zwierząt, mnie w każdym razie przygnębia, dlatego unikam wizyt, choć nie jestem za tym, by ogrody pozamykać, bo wiem, że wiele gatunków tylko tak ma szansę przetrwać. zupełnie odwrotnie niż cyrki ze zwierzętami, te bojkotuję aktywnie, wszystkich do tego namawiając.
21 maja o 17:18 ·
Goya Junod @GS: uważaj! Schopenhauer chcąc obrazić swojego psa mówił do niego: "Ty człowieku!"... :)
21 maja o 17:31 ·
Grzegorz Sieczkowski 1. cyrk - stanowcze nie!
2. Schopenhauer - miał rację!
21 maja o 17:35 ·
Goya Junod Cyrkom ze zwierzętami też mówię stanowcze NIE! Szczególnie, kiedy to za dziecięcych moich lat, byłam na wycieczce w Julinku, w szkole cyrkowej. Obraz zasmrodzonych zwierząt, poupychanych w klatkach o pojemności przysłowiowej stopy sześciennej, i to ich dramatyczne spojrzenie, bezradność... Nigdy tego nie zapomnę. Wielka trauma.
21 maja o 17:42 ·
Grzegorz Sieczkowski @GJ: tak trzeba, dobrze - człowieku, o przepraszam...:)
21 maja o 17:45 ·
Maciej Gawlikowski W krakowskim ZOO był taki małpiszon, którego ulubionym zajęciem było onanizowanie się na widok szkolnych wycieczek.
Oj, uciechy zawsze było co niemiara...
Zwłaszcza z reakcji pań nauczycielek :-)
21 maja o 22:33 ·
Goya Junod To kawalarz ;)
21 maja o 22:34 ·
Grzegorz Sieczkowski świntuchy
21 maja o 23:22 ·

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz