czwartek, 20 maja 2010

20 dzień, 20 krawat, 20 maj





Witam serdecznie, mam nadzieję, że dzień mimo wszystko będzie piękny. I znów - mam nadzieję - że dla jak największej liczby osób suchy.


(krawat: Jammers & Leufgen)




Facebook:
Aneta Wiśniewska, Edyta Karczmarska i Beata Chmiel lubią to.
Anna Ciastoń Grzegorz, Ty romantyczny facet jesteś! Czekałam z tą opinią, ale widzę, że nie ma co! :-)
20 maja o 10:49 ·
Kasia Pe Dzień dobry :)
20 maja o 11:06 ·
Grzegorz Sieczkowski Aniu, nie mam nic przeciw temu:) ale poczekaj jeszcze trochę, bo skromny wycinek widzisz
20 maja o 20:39 ·
Anna Ciastoń Powinnam chyba zacząc się bać... ;-)
20 maja o 20:40 ·
Grzegorz Sieczkowski nic strasznego, mam nadzieję, że moja osobowość będzie bogatsza, pełniejsza i bardzie zróżnicowana, ale romantyk też może być. Co prawda w Polsce mówią, żem Żyd, a jak jestem na Zachodzie to się pytają czy jestem Włochem (i myślę, że estetycznie to mój hołd i uwielbienie dla kultury i tradycji południa Europy).
20 maja o 20:49 ·
Marcin Masny Kiedyś ćwiczyliśmy się z kolegami w liceum, kto lepszym tonem powie "Ty Żydzie".
21 maja o 05:38 ·

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz