wtorek, 11 maja 2010

11 dzień, 11 krawat, 11 maj






Wszystkim życzę słońca.
(krawat: Expression)



Facebook:



Elżbieta Smoleńska lubi to.
Elżbieta Smoleńska O, ten piękny!
wtorek o 11:25 ·
Andrzej Szczepanek 11 maja polonisto:)
Dzieło skończone??? !!! :)))
Noo doobra.
Za życzenia dzięki.
Odpocznij, że ciutkę. Zasłużyłeś. A i ludziom potrzebnyś mołojcze zdrów i wypoczęt...
wtorek o 14:53 ·
Anna Ciastoń Noo, jak obiecałeś tak słowa dotrzymałeś! No uroczy ten :-)
wtorek o 16:21 ·
Grzegorz Sieczkowski @ES, AC: dziękuję za dobre słowo. Postaram się utrzymam ten poziom.
@AS: 1. zabieg formalny i świadomy, postanowiłem, że w tym maju, maja w tej formie nie odmieniam, zresztą jak wszyscy mówią nr jeden, a nie pierwszy to ja też mogę się pobawić tak, bo lista tytułów z maja ładnie z bloku bloga bez odmiany wygląda. Względy estetyczne muszę uwzględniać. W związku z tym złożę tam stosowne oświadczenie. 2. zostały mi jeszcze do oddania 3 rozdziały. W środku nocy ta złamana noga z odrobiną stali zaczęła mnie od tego siedzenia tak boleć, że skapitulowałem. Właśnie te rozdz. kończę.
wtorek o 17:42
Andrzej Szczepanek Przyca żartuję.. Naraska. Dryndnę jutro. Muszę w miasto biec..
wtorek o 17:44 ·
Grzegorz Sieczkowski biegnij.....
wtorek o 17:53 ·
Andrzej Szczepanek Już dobiegłem zwrotnie. Lola.
wtorek o 18:4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz