poniedziałek, 10 maja 2010

10 dzień, 10 krawat, 10 maj






Dzień zaczyna się pięknie.
Mam jeszcze dzisiaj wolny dzień, choć mimo wszystko zniewolony innymi zajęciami.
Ale nie idę do pracy, mogę więc być na luzie.

I niech tak będzie.


(krawat: Art Collection - Atlas Design)


Facebook:
Kasia Pe Mój aktualny faworyt! :)
poniedziałek o 09:01 ·
Artur Więcek Milego 'leniuchowania".
poniedziałek o 09:13 ·
Grzegorz Sieczkowski dzięki, jak napisałem dzień będzie bardzo aktywny
poniedziałek o 09:28 ·
Anna Ciastoń Trzymam się jednak wersji z dnia 5-ego. Nie do przebicia póki co! P.S.Śledzia 'śledzia' nie skomentowałam, bo do tej pory trudno mi uwierzyć, jak można stworzyć coś takiego! ;-)
poniedziałek o 11:47 ·
Grzegorz Sieczkowski to w takim razie na jutro przygotuję coś w konwencji, którą tak lubisz:) PS. śledź jest tylko żartem, choć pewnie są tacy co go traktują poważnie
poniedziałek o 11:54 ·
Anna Ciastoń Trzymam Cię za krawat! ;-)
P.S. No jeśli są tacy, którzy tak go mogą traktować, to ja chyba nie chcę ich nigdy na swojej drodze spotkać...
poniedziałek o 11:57 ·
Grzegorz Sieczkowski pewnie, ja też:)
poniedziałek o 12:01

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz