piątek, 14 czerwca 2019

3433 krawat, 3433 dzień, 13/06/19, IX rok

Dobry wieczór! Bliscy mówią mi, żebym się relaksował, więc zamiast pisać ten wpis położyłem się w leżaku na balkonie i spokojnie się relaksowałem. Nie miałem w sobie niepokoju, że porwie mnie wiatr, znokautuje bryłka lodu wielkości piłki tenisowej lub trafi piorun. Leżałem i relaksowałem się wolny od tych zagrożeń. Nie wynikało to z jakieś brawury. Po prostu przeszłe i przyszłe złamania mówią mi jasno, burza powinna przejść bokiem. Jak nastąpi jakaś gwałtowna zmiana frontów atmosferycznych będę o tym wiedział pierwszy. I to są zalety pewnego wieku. I pewnych odniesionych ran w przeszłości (i tych w przyszłości również). To daje poczucie pewnego komfortu. Jak nie boli wiesz, że możesz się relaksować. Jak boli tym bardziej możesz się relaksować. Dobranoc.

(krawat: C & A)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz