niedziela, 28 kwietnia 2019

3387 krawat, 3387 dzień, 28/04/19, IX rok

Dobry wieczór! Wczoraj koło południa siedząc na kanapie włączyłem telewizor wybierając kanał na chybił trafił. Trafiłem dobrze, bo była „Stawka większa niż życia”, którą choć znam na pamięć, obserwowałem z przyjemnością. Ale przyjemność urwała przerwa reklamowa, a i ja nie byłem pewien, czy chcę oglądać zaraz poniej śmierć urodziwej Francuzki, bo w ogóle nie lubię oglądać umierają piękne kobiety, więc zmieniłem kanał na inny. Tym razem trafiłem na finałową scenę „W samo południe”, dobrze się złożyło, bo akurat dwa dni wcześniej Henryk Wujec opowiadał mi historię plakatu „Solidarności” z Gary Cooperem z 4 czerwca 1989 roku. Zostałem więc przy tym finale, tym bardziej że na ekranie były dwie piękne kobiety, Katy Jurado i Grace Kelly. Sprawiedliwość znów zwyciężyła. Za to kochaliśmy westerny. Miło spędzony czas, kiedyś – takie dwa filmy – to byłaby wymarzona niedziela w PRL-u. A to było i minęło. Dobranoc.

(krawat: Trevira)

1 komentarz: