czwartek, 19 października 2017

2728 krawat, 2728 dzień, 18/10/17


Dobry wieczór!
– ... przymierzamy się do kotka. Dostała już piżamkę i pościel z kotkami. Widziałem dywanik, będę musiała kupić. Ale też ma już ramkę na zdjęcia, kubek i talerzyk z kotkami... Taką fajną bluzkę z kotkiem też jej kupiłam. I fajny breloczek od cioci dostała. No, oczywiście wszystkie okładki na zeszyty i książki też muszą być z kotkami. I wiesz, jeszcze ma plecak do szkoły i torbę. Gumki, gumeczki... do włosów też. Ale i do szkoły, do ścierania. Teraz na zimę widziałam taką fajną czapkę. Wiesz, po prostu buźka kotka. Przez internet można ją kupić... Już zamówiłam. Słodziutko będzie w niej wyglądała. Babcia na zimę kupiła jej rękawiczki z kotkami... Czeka tylko z nimi na Mikołaja. No, jak się zrobi zimno to da wcześniej...
– ...
– Nie, nie... Kotka jeszcze nie mamy. Trzy tygodnie temu chcieli dwa tysiące. Ale się nie zgodziłam i cena spada. W sobotę już było tysiąc, a dzisiaj dzwoniła i chce pięćset. A gdzie widziałaś te figurki z kotkami?
Dobranoc.

(krawat: St. Michael from Marks & Spencer)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz