czwartek, 13 lipca 2017

2630 krawat, 2630 dzień, 13/7/17

Dobry wieczór! Zbieram się rano do wyjścia z domu. Niechętnie, bo deszcz leje. Jestem już prawie w drzwiach, ale cofam się i wracam do mieszkania. Rozglądam się.
– Czego szukasz? – pyta się żona.
– Wezmę okulary przeciwsłoneczne.
Na to ona klęka i wyciąga do mnie parasolkę.
– Ani się waż! – mówi. – Jak weźmiesz to nigdy nie przestanie padać. Bierz parasol, to deszcz skutecznie powstrzyma.
I rzeczywiście. Niedługo potem deszcz przestał padać. A ja cały dzień łaziłem z parasolem martwiąc się, że zaraz go zgubię. Tak zawsze jest. I dzisiaj też tak było. No, może... Z tym klękaniem przesadziłem. Dobranoc.

PS. Ja dzisiaj też jako klawiszowiec, nie mylić z klawiszem.

(krawat: The Music Gifts Company)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz