sobota, 25 marca 2017

2519 krawat, 2519 dzień, 24/3/17

Dobry wieczór! W warszawskich autobusach i tramwajach umieszczono ekrany, na których wyświetlane są różne wiadomości i reklamy. Przez kilka lat ten serwis prowadziła Agora, wydawca „Gazety Wyborczej”. Zamieszczane wiadomości były różne. Czasami w niezamierzony sposób zabawne, takie najbardziej lubiłem, ale najczęściej po prostu nijakie. Od pewnego czasu ekrany zamieniły się w prymitywny instrument propagandowy miejskich urzędników. Chwalą się jacy są dla mnie dobrzy. Ostatnio apelują, żeby dzwonić do nich jak zobaczę, że ktoś ścina drzewo. Przez ostatnie kilka lat dzwoniłem i zawsze mówili, żebym głowy im nie zawracał i spadał na drzewo. A że drzewa już wycięte, więc teraz nie dzwonię, bo nie mam gdzie spadać. Serwisu też nie czytam, bo nie znoszę tępej propagandy.
Dzisiaj obok mnie jechało dwóch młodych ludzi, którzy akurat z zainteresowaniem czytali informacje z ekranu. W pewnym momencie „żywo zareagowali” na reklamę.
– Patrz, szukają kandydata na stanowisko zbrojarza-betoniarza.
– Kandydata na stanowisko?
– Tak, Nie szukają człowieka do pracy tylko ewentualnego chętnego na miejsce do tej pracy.
– Bo kandydata łatwiej się pozbyć.
– Gratulujemy panu kandydatury. Sugerujemy, żeby pan jeszcze próbował kandydować.
Jak  widać, nie łatwo jest objąć stanowisko zbrojarza-betoniarza. Dobranoc.


(krawat: St. Michael from Marks & Spencer)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz