sobota, 3 grudnia 2016

2408 krawat, 2408 dzień, 3/12/16



Dobry wieczór! Krawat śliczny i wyjątkowy. Jakiś czas temu pisałem, że dostałem piękny krawat od znajomych. Czekałem na chwilę, na nastrój odpowiedni, żeby go założyć. I dzisiaj nadszedł ten moment. Krawat jest wyprodukowany, przez "mapepinę", czyli firmę założoną i prowadzoną przez małżeństwo moich znajomych, której duszą, projektantką i w ogóle wszystkim jest Beata, na co dzień stylistka. "mapepina" przede wszystkim projektuje, i w małych seriach wykonuje, rzeczy przede wszystkim dla pań. Ale myślą też o mężczyznach i dlatego zaczęli robić krawaty. Chętnie sięgają po polskie materiały i po inspiracje folklorystyczne. Kibicuję im bardzo, bo cieszą mnie sukcesy moich znajomych. A poza tym robią coś ładnego, estetycznego i w ogóle na wysokim poziomie, tym bardziej więc trzymam kciuki. Jeszcze raz dziękuję za tak piękny podarunek do kolekcji. Dobranoc.


(krawat: mapepina)



4 komentarze:

  1. Łauł!! Co za cudo! Czuję, że coś mnie zżera... to... zazdrość. Ja też taki chcę, chcę , chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuję wejść na stronę internetową mapepiny; jest oznaczona w poście

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne tam mają rzeczy, ale najśliczniejsze jest to, że cieszą cię sukcesy twoich znajomych:)
    PS. Na razie po prostu czasem tu wrócę by napaść oczy widokiem tego cuda:). Wszystkie fundusze gromadzę na remont pokoju, pierwszy raz w życiu będę miał własny pokój, zawsze musiałam z kimś go dzielić, a tu nie tylko własny, ale urządzony będzie TAK JAK JA TEGO CHCĘ. I to jest wspaniałe:) Życz mi powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za urządzanie pokoju, wiem jak to jest. Pamiętam jak się sam cieszyłem tym, że mogę go urządzić po swojemu. Przestrzegam przed popełnieniem błędów, co sam zrobiłem, po prostu za dużo marzeń chciałem spełnić... Pozdrawiam serdecznie :)
    I życzę naturalnie powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń