wtorek, 8 marca 2011

312 krawat, 312 dzień, 8/03/11

Dzień dobry!
Są chwile, które zmieniają nasze życie.
Moje życie zmieniło się w Dzień Kobiet.
Na świat przyszedłem pewnej nocy 8 marca.
I od tamtej chwili inaczej patrzę i na świat, i na kobiety.
Świat jest taki jaki jest, a kobiety są piękne, zmienne, zaskakujące, pełne ciepła i mądrości.
Bez nich ten świat nie miałby żadnego sensu.
I żeby ten świat miał dla mnie jeszcze więcej sensu i wdzięku ciągle uczę się od kobiet wrażliwości, a przede wszystkim tej niesamowitej umiejętności dostrzegania szczegółów, i za wszystkie otrzymane lekcje bardzo Wam dziękuję.
Najserdeczniejsze życzenia składam Wszystkim Paniom z pewnym wyrachowaniem zresztą, bo mam nadzieję nadal być beneficjentem roztaczanego przez Was uroku i Waszej przyjaźni.
Miłego dnia.

(krawat: Kenzo)

PS. Pewna Pani, blogerka, prosiła mnie, bym na Dzień Kobiet założył krawat z pięknymi kwiatami, ale ja początkowo miałem innym pomysł, ale od kobiet nauczyłem się, że pomysły są po to, żeby je zmieniać, więc i swój zmieniłem. Uznałem, że krawat z kwiatami jest dzisiaj najlepszy.

7 komentarzy:

  1. Drogi Jubilacie, zycze samych slonecznych dni, niech Ci sie wiedzie :)
    A teraz jeszcze: cmok cmok :)

    Krawat piekny!!!

    Dziekuje za zyczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i życzenia.
    I skorzystam z okazji: cmok, cmok :))
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Solidna firma, zamówienia na krawaty z określonymi wzorami są perfekcyjnie realizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz, uznanie i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Zdrowia, szczęścia oraz pięknych krawatów każdego dnia.

    Kenzo - bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  6. @mosze: Dziękuję za życzenia i szczęścia, i pięknych krawatów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione, ale szczere:-) Wszystkiego najlepszego! Dołączam się do życzeń Mosze i oprócz zdrowia i szczęścia wielu pięknych krawatów:-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń